Ders kayıt duyurusu (bu dönem staja gidecek öğrenciler için)

18 Şubat 2021 Perşembe

 
22-26 Şubat 2021 Bahar yarıyılı harç ödeme, kayıt yenileme, derse yazılma
 
01-05 Mart 2021 Danışman onayları
 
08 Mart 2021 Bahar yarıyılı derslerin başlaması
 
08-19 Mart 2021 Ders ekleme, bırakma, silme işlemleri
 
08-12 Mart 2021 Bahar dönemi öğrenci izin isteme süresi/kayıt dondurma
 
 

Staj yapacak 2. Sınıf öğrencileri için ders kaydı ve diğer işlemler
 
  • Staj yapacak 2. Sınıf öğrencileri 22-26 Şubat 2021 tarihleri arasında Bahar yarıyılı için harç ödeme, kayıt yenileme, derse yazılma işlemlerini mutlaka gerçekleştireceklerdir. Staja gidecek olan tüm öğrenciler “Staj”, “İşyeri eğitimi” ve “İşyeri uygulaması” derslerine (3 ders) kayıt yaptıracaklardır. Alttan dersleri varsa (devamsızlık hariç) bunlarıda mecburi olarak seçeceklerdir.
  • Harç ödeme işleminden sonra (varsa) öğrenci bilgi sistemi üzerinden (https://ubs.giresun.edu.tr/) “Staj”, “İşyeri eğitimi” ve “İşyeri uygulaması” derslerine (3 ders) kayıt yaptırmaları zorunludur. Alttan dersleri varsa (devamsızlık hariç) bunlarıda mecburi olarak seçeceklerdir.
  • Stajlar online olarak uzaktan eğitim yolu ile gerçekleştirilecektir.
  • Tüm staj öğrencilerinin yukarıda belirtilen derslere kayıt yaptırmaları gerekmektedir. Staj yapacak tüm öğrencilerin 22-26 Şubat 2021 tarihleri arasında internet üzerinden ders kaydı yapması gerekmektedir. Bu konudaki sorumluluk öğrencilerimizin kendilerine aittir.
  • KAYIT YENİLEME KILAVUZU